1
Creare și recuperare cont SEAP
Te ajutăm să îți creezi un cont în SEAP (Sistemul Electronic de Achiziții Publice) sau să recuperezi accesul în cazul în care întâmpini dificultăți.2
Actualizare și implementare catalog electronic
Dacă este necesar, te asistăm în actualizarea și implementarea catalogului electronic, conform cerințelor autorităților contractante.3
Încărcare ofertă (câștigătoare) în SEAP
Ne ocupăm de încărcarea ofertei tale în sistemul SEAP, asigurându-ne că aceasta este corectă și completă.4
Răspunsuri tehnice (clarificări) la comunicarea cu autoritățile contractante
Vă îndrumăm cum sa faceti comunicarea cu autoritățile contractante cât mai bună și cât mai eficientă, direct din contul SEAP.5
Descarcare documentație
Oferim suport pentru descărcarea documentației licitațiilor, asigurându-ne că aceasta este completă și corectă.6
Consultanță în elaborarea documentației de licitație
Te ajutăm să întocmești documentele necesare în conformitate cu legislația în vigoare, astfel încât să ai o ofertă completă și bine structurată.7
Realizare devize
În funcție de tipul licitației, îți putem oferi asistență în realizarea devizelor estimative, necesare pentru completarea ofertei.8
Completare formulare
Îți oferim suport în completarea și depunerea formularelor necesare în cadrul licitațiilor publice, asigurându-ne că totul este în regulă și nu sunt omise informații importante.9
Asistență pentru elaborarea ofertelor
Te ghidăm în completarea corectă a documentației necesare, astfel încât oferta ta să fie conformă și competitivă și să fie completa din punctul de vedere al documentelor de participare.